Τρίτη 30 Μαΐου 2006

Ποικιλία είχε η σημερινή ημέρα
τα πάνω της και τα κάτω της
Δεν ξεκινησα καλα .Σκεψεις πα΄λι οι ιδιες και μελαγχολία.
Στο γραφείο ξέφυγα λίγο
Εγινε και το επεισόδιο με την χουανιτα.
Σοκαρίστηκα .
πως χάνει τον ελεγχο ο ανθρωπος .
Φοβηθηκα γι αυτην .οταν θα συνελθει και συνηδοτοποιησει τι εχει κανει
φοβηθηκα μην κανει καμια αποπειρα
της μιλησε η Αννα και ο Αλεξ της μιλησα κι εγω
την αγκαλιασα μου πε πως μαγαπει και πως ντρεπεται
Πως φτανουμε τους ανθρωπους στα ακρα!!
και μετα το θεατρικο 'Η κατσαριδα"
ξεχαστηκα για λιγο
καλο ηταν
και τα κοριτσια το χαρηκαν
αυριο θα μαθω λεπτομερειες πως τους φανηκε
αν ειχε κανενα αποτελεσμα το εγχειρημα
και παλι εδω
3 ΚΜ κοιμοταν
δεν μιλησαμε ολο το απογευμα σιδερωνα μονο του ζητησα το εκαθαριστικό του να φτιαξω τις δηλωσεις.
Τα γνωστα μπανιο ,κολωνια και εξω
Πρεπει να ξεκολλησω
ειμαι καλυτερα αποψε που λειτουργησα ή προσπαθησα να λειτουργησω σαν να μην υπηρχε.


Δεν ξερω τι μου συμβαινει τελικά
τι πραγματικα με ενοχλει
που δεν μου δινει σημασια?
που με απέρριψε?
που με πρόδωσε?
που δεν μαγαπησε
και τι κανουμε τωρα?
στα 50 ?
νεο ξεκινημα?
πως
με τι προσοντα
τι να περιμενω τωρα
τον ανθρωπο της ζωης μου
ισως αυτο με θυμωνει περισσοτερο
που μου την εκανε τωρα
που δεν εχω περιθωρια
η που δεν εχω κατι αλλο στη ζωη μου
πραγματικα
αν ειχα κατι αλλο
στα αρχιδια μου
σκασιλα μου
θα τον ειχα φτυσει κανονικα
ουτε στιγμη δεν θασχολιομουνα μαζι του 'ουτε ματια
εχει κανει τοσα
δεν τα περιμενα
επεσα πολυ εξω
ξενερωσα τελειως

θαθελα ναταν αλλιως
δεν ξερω
η μοναξια με φοβιζει
η παρεα μου λειπει

να μην εχω κανεναν διπλα μου
αυτο με τρομαζει
τι να σου κανει κι η δουλεια και οι φιλοι κι οι παρεες ,οι οποιες παρεες.
δεν εχεις καποιον δικο σου
τον ανθρωπο σου
ισως γιαυτο δεν τολμαω να φυγω τελέιως
εχω την ψευδαισθηση πως υπαρχει

Δεν υπάρχουν σχόλια: